lørdag 16. januar 2010

Jeg begynte nesten å grine...


...da jeg fant denne fantastiske bruktbutikken på nettet RE  - tingene de selger er fantastiske! De holder til i England, og et besøk i butikken deres er nok en opplevelse i seg selv. En god opplevelse. Det ser ut til at de har en ekstraordinær evne til å plukke ut enkle og vakre ting. Da jeg så geleformene ble jeg skjelven og veldig ivrig;-) Jeg vil definitivt lage gele i slike former i fremtiden! EN sånn gammel vinopptrekker har vi i Køben. Jeg har alltid ønsket meg et sånn målebånd med skinnetui. Ideen med å grille brødskiver på spidd i peisen er genial og kluter kan jeg kanskje klare å strikke selv. Takk og takk for at det finnes mennesker som tar seg bryet og tiden med å samle slike vakre ting, og deretter tilbyr seg å dele det med oss andre. Sukk.
http://re-foundobjects.com
C

1 kommentar: