mandag 18. januar 2010

Både her og der;-)






Guttene trenger en fornyelse - både her og der;-) Da vi flyttet inn i huset her for 11/2 år siden ble de to gutterommene innredet med det vi hadde hatt på gutterommet der vi bodde før. Jeg har hele tiden kjent at disse rommene er uferdige, og trenger egentlig litt inspirasjon til hva jeg skal gjøre. Skulle ønske jeg fant noen kule ting til å blande inn med alt det vi har fra før. Det meste er trehvitt (les: Ivar i div varianter) så det hadde vært deilig med noe tøffere og mer personlig. Jeg fant noen gode eksempler her. Både av klær, møbler og ting. Møblene er fra www.edmond.tm.fr og klærne fra www.smallable.com
Jeg må fortelle at da vi flyttet hit fant vi en trepall (litt finere enn den på bildet ovenfor) i hagen til naboen, den bruker vi som bord i stuen. Litt komisk at butikker tar 3-4.000 kroner for dem(hihi), men man kan altså ha flaks og snuble over fine ting også!
Til pumpene!
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar