onsdag 20. januar 2010

Her er en som har dilla på skuffer og skap!


... og hyller og rutete vinduer og speil.På en av mine favorittblogger (www.desiretoinspire.net)fant jeg den spanske interiørdesigneren www.lazarorosaviolan.com. Han bruker hyller og skap i alle prosjektene sine, være seg hoteller, restauranter og butikker. Ideene er absolutt verdt å ta med seg hjem - jeg mener; dette er noe jeg godt kunne tenkt meg hjemme;-) Jeg elsker høye skap hvor man kan putte alle slags duppeditter og andre greier! Sorte skap med hvite tallerkener - hvor fint er ikke det, og hvor godt passer det ikke hjemme hos meg....det er jo akkurat det jeg har planlagt i spisestuen (men aldri får råd til;-). Legg også merke til de grønne flisene på badet som skimtes i bakgrunnen på et av bildene - I LOVE IT! Hmm - masse deilig inspirasjon, og her er jo også rom for gjenbruk!

C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar