søndag 20. desember 2009

Nå må roen gjerne senke seg snart...


...over huset vi bor i  - og arbeidsplassen rundt oss;-)
På lørdag var vi dypt inn i Bærumsmarka og saget ned vårt eget tre - et ferskt juletre med andre ord, jeg har store forventninger til holdbarheten... Min yngste sønn på 6 er veldig glad i å pynte - og kan nesten ikke vente med å få granen inn. Jeg derimot prøver å trekke ut tiden med andre gode ideer. Imens  lager guttene bråk - og jeg merker at den ildsprutende dragen er mer til stede her hjemme enn nissen og julefreden. I dag har jeg prøvet meg på den italienske julekaken "Panforte" (dens duft blandet med duften av sølvpuss var ingen god miks;-) - vanligvis lager jeg engels julekake, men den er det ikke så mange som liker... Jeg liker det litt eksotisk.
bildet fra flickr.com
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar