onsdag 1. mai 2013

snikende gardin-dilla









litt til vedr:
jeg har snikende gardin-dilla.
Er så heldig at jeg har muligheten til å se endel fantastiske tekstiler i regi av jobb,
og ser konstant for meg fine gardiner!
Tidligere har slike ideer dreiet seg mest rundt hvite, lette lingardiner,
men nå kan jeg inrømme at drømmene er større.
...og større, og større.
Jeg snakker om større i form av volum, mønster og farger.
Gardiner har mye å tillføre et interiør - kanskje er det derfor tidligere generasjoner byttet gardiner fire ganger i året;-)
Nå skal gardinene være mer volumiøse (se for deg litt strutteskjørtaktig - stramt oppe, og mye volum nede), og må gjerne signalisere noe ved å ha klart mønster og farger.
Her i huset er det beskjedent med tanke på gardiner...
Jeg må bare ramle over det perfekt tekstilet <3 p="">
...ruter er jo alltid en klassiker.
C

5 kommentarer: