torsdag 29. november 2012

kromofob?























er du en Kromofob?
trolig ikke hvis du liker min blogg;-)
Kromofob - et nytt ord for meg, men altså betegnende for en person som er redd for farger jfr Dagbladet i går.
De tre øverste bildene er fra vårt hjem,
de tre nederste er fra en annen leilighet i Oslo.
NYDELIG, nydelig entre!
Jeg elsker den dype lillafargen sammen med knallrødt <3 p="p">Inspirerende - jeg tror noe må gjøres!
-
men først er det andre ting som står på tapetet,
stort jobbprosjekt ferdig i går, nå venter 2-3 andre store ting før jul.
Bare å brette opp armene, fylle kaffekoppen og trekke pusten dypt - jobb!
Lørdag morgen kan jeg skru på juleradioen i bakgrunnen;-)
www.dagbladet.no
C

2 kommentarer:



  1. absolutt ikke, jeg står for bursdag, farger, cheese og morro!
    Fikk tips om bloggen din av min søster, som har concept interiors.

    Fresh og morsom blogg du har:)

    SvarSlett