lørdag 15. september 2012

hageprat



jeg ryddet litt i hagen i dag.
Jeg begynner å bli ganske fornøyd etterhvert,
men vil jo gjerne ha prosjekter for neste års hage;-)
Så fant jeg dette bilde med stakittgjerde - ganske likt på gjerdet vårt,
liker godt ideen med det grønne som stikker utenfor, og som er espaljert opp!
Det ser ut som bladene på afrikanske liljer her...montro om jeg skal bruke bregner i stedet?
(jeg elsker jo bregner...kremt;-)
Eller har du tips til noe grønt ala plantene på bilde nr to?
Hva jeg skal gjøre i pottene neste år, må jeg tenke mere på,
men jeg liker godt stauder som dette i pottene.
Det er bare det at jeg da føler meg forpliktet til å ta vare på planten over vinteren,
og jeg er usikker på hvor godt de holder seg i pottene.
vi har ingen kald kjeller å plassere pottene i.
hmm...deilig å ha noe å gruble på i løpet av de neste månedene;-)
Ja - og:
jeg vil gjerne ha slike betongkuler i hagen!
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar