fredag 17. august 2012

telt-tur.


sensommer er tid for telt-tur!
...jeg kjenner at jeg ikke er like entusisatisk...
MEN hvis teletet hadde sett ut slik som dette teltet,
og hvis det ikke luktet surt og gammelt av alt sammen...
Hvorfor må alle tur-ting være så turaktige; uten sjarm, snert og eleganse?
Nei gi meg en litt luksuriøs telt-tur:
et vakkert telt, hvor det er mulig å snu seg uten å trekke ut bardunene
sjarmerende campingstoler
deilige dyner og tepper
littegranne vin og en god ost.
Jeg har ikke noe imot mat tillaget på bål eller primus
så lenge det ikke står Toro i hjørnet av posen;-)
Hmm...
-nå fikk jeg lyst til å dra på tur,
må bare fikse utstyret først;-)
C


2 kommentarer:

  1. Tenkte dette også kunne være noe for deg, C: http://www.fieldcandy.com/nans_house/completely_dotty.htm

    KW

    SvarSlett