søndag 16. oktober 2011

Utefarger




Er du en av dem som vurderer å male huset ditt grått?
...litt sånn mørkegrått?
Ja, ja  - særlig oppfinnsomt er det ikke! 
Rundt her hvor jeg bor har naboene malt hvitt eller grått.
Det er motefargene nå - eller det de fleste gjør, for å si det opå en annen måte...
Forleden var jeg på jobb på Kampen.
Der var det mange rare farger!
"Hvordan i all verden kom de over disse kombinasjonene" tenker jeg - og blir veldig glad;-)
Farger på hus er like viktige inni som utenpå!
Hvis du tar deg tid til å kikke litt ekstra på hus (og da spesielt gamle hus) vil du legge merke til at de ofte har tre forskjellige farger.
Dette gleder jeg meg til å se nærmere på!

Her på privaten har snekker Andersen malt grønne karmer hele helgen - og husnummeret vårt ble sprayet rødt med spraymaling. Det ble suuperfint!!!
C


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar