torsdag 1. september 2011

Valget ble vanskelig enkelt!





















I dag morges inså jeg at de plutselig var kommet så langt utenfor at det var dags for å starte med min del av prosjektet!!!
Ja etter tre år kom det nesten som lyn fra klar himmel;-)
Så jeg hev på meg hageklærne, og begynte med å bære ut pakkene med høybed fra peisen...
(...der har de ligget det siste halve året etter at vi kjøpte dem i Danmark i påsken)
((i helgen blir det fyring i peisen snekker Snekker Andersen;-))
...og ved halv ni-tiden var jeg i full gang med å pusle sammen kassene som skal sørge for at vi får nok jord til å plante hekk i.
Ingen tid og miste, så etter lunsj bar det rett til nærmeste hagesenter.
KRISE - bøkehekken var utsolgt, og ingen mulighet for mer før neste vår.
For å gjøre en lengre historie kort:
Neste vår er uaktuellt for en som allerede har ventet i tre år, så jeg gikk for andre valget; Blankmispel.
Inn i baksetet med 75 planter!
Og opp i kassene med dem. Nå mangler bare jord - jeg har regnet ut at jeg trenger 3600 liter.
Jippiii - vi begynner å få hage!!!
http://landhojbede.dk
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar