mandag 26. september 2011

Paris med Hipstamatic.

















...morsomt, men det gir jo ikke verdens beste bilder;-)
Det er vel endel detaljer jeg ikke kan se ut ifra de bildene jeg tok...som ingrediensene i den deilige salaten på Merci. Paris er full av andre turister. Paris har gater som er vakre og sjarmerende hager og bakgårder over alt. (...ja der vi var da - det finnes sikkert stygge gater også).
Vi så Munch. Veldig fin utstilling, og veldig fint eksponert!
Vi rakk bare en brøkdel av planene mine, men Merci skuffet ikke - jeg elsket det fra første brostein til siste linse i salaten! Og Bonton... de barneklærne og fargene de bruker - topp!
Nå skal alle intrykk sorteres, og plasseres i moodboard.
...så pakker jeg ut av kofferten senere;-)
C

3 kommentarer:

  1. Fortell om Munch utstillingen!! Så den bra ut? HAr superlyst til å dra å se utstillingen og ikke minst en tur til Paris :-D
    Jeg har forresten laget alle rammene til maleriene.. kanskje jeg kan kalle det en studietur.. tror du regnskapsføreren går på den? ;-)

    SvarSlett
  2. Neimenn hvorfor sa du ikke det da din tullebukk! Jeg var veldig begeistret for utstillingen - bildene hadde god plass og var fint hengt opp. Belysningen var utrolig - noen steder så det ut som om passepartouene glødet eller var selvlysende. Veldig fine rammer Sarah! Jeg la faktisk godt merke til rammene - både de brunsorte rundt fotografiene og gullrammene rundt maleriene;-)
    Ikke i tvil om at det der er en studietur for deg - du burde få betalt for å dra - ja egentlig vært invitert til åpningen!!!
    ...ellers bytter du regnskapsfører. GOD TUR! Ja - og hvis du da drar innom Merci - så var det et par ting jeg angrer på at jeg ikke kjøpte...

    C

    SvarSlett
  3. Gøy å høre dine synspunkter. Det er noe befriende å se utstillinger i utlandet. De kan det virkelig!

    Før Paris blir det London for meg og Tuva.
    En skikkelig jentetur i høstferien. -Gutta må bli igjen hjemme ;-)

    Vi skal (blandt annet..) på British museum å se en spennende middelalderutstilling. (Jeg holder jo på å jobbe med en rekonstruksjon av en middelalderfrontale, så er litt i middeladermodus ;-) føler meg egentlig litt middel-alder selv for tiden..På tide å slå ut håret, med den lille søtnosen min)

    God høstferie til dere! KlemS

    SvarSlett