onsdag 7. september 2011

hjelp til å velge?

alt 1: firkantet langskilt med rund knopp

alt 2: avrundet langskilt med oval knopp

alt 3: avrundet langskilt med rund knopp

alt 4: firkantet langskilt med oval knopp
jeg har lenge hatt planer om nye dørvridere, og etter at jeg forleden solgte noen gamle jeg hadde liggende - er jeg klar.
Vi bor i et litt halvjålete hus fra 70-tallet, med profilerte dører og karnapp...her er alternativene!
Hva ville du valgt?
PS: kun denne ene døren som har glass, de andre har kun profil - og i 2. etage er dørene sorte;-)
C

2 kommentarer:

  1. Hmmm. Jeg ville i hvert fall valgt firkantet plate og kanskje oval knopp (mye mer behagelig å vri)...

    Hvor kjøper du disse? Vi er også på utkikk, men synes det er fryktelig dyrt det jeg har funnet her i Norge.

    carina@mywonderworld

    SvarSlett
  2. Nå har jeg kjøpt inn til alt 2.
    Har kjøpt dem hos R-Bergersen, og prisen var slettes ikke grusom (men nå var det Arne Jacobsen sine vi solgte - og alt blir billig i forhold til dem;-)
    Gleder meg til å montere - tror jeg sparer det til søndag, da er det meldt regn...
    www.r-bergersen.no
    C

    SvarSlett