mandag 25. april 2011

velkommen hjem - det er vår.









vi har vært i Køben uten nettilgang.
Nesten utenkelig og nesten uutholdelig...
Men inspirasjon ble det.
Køben var varmt og herlig og to skritt foran Oslo( nå snakker jeg blomstring...).
Det jeg i hvert fall er sikker på er at jeg skal plante en forsytia (gul), og et japansk kirsebærtre (rosa) ved siden av hverandre. Det er vakkert om våren!
Ellers ble vi invitert på grilling i Ravnsborggade (bruktgate nr 1) - påskens høydepunkt! Flæskestæg og juleøl;-)
Loftet er restaurert og nå værdens mest sjarmerende tørkeloft, men - det jeg ville si noe om er:
Huset vårt og hvilken farge det skal males i.
Jeg tror det blir brunsort med grønne vinduskarmer. Litt sånn sterkt grønne ( se for deg england ett eller annet).
Og det må gjøres NÅ!
Ja - og:
I pottene blir det sorte, små stemor.
Si ifra hvis du ser dem et sted på østlandet!
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar