tirsdag 8. februar 2011

Stockholm - uten kort...









Jeg sitter i en deilig badekåpe, med tillhørende tøfler på hotel Nobis og tenker over dagen som har gått her i Stockholm...
Det første som skjedde var at mitt bankkort ble avmagnetisert (på mystisk vis...)det innebærer at jeg ikke har noen penger å shoppe for...
Ellers har jeg opplevet mye fantastisk her i dag, men vil begynne med å trekke frem NOTE DESIGN STUDIO. De hadde et fantastisk studio med masse spennede prosjekter...gleder meg til å se nærmere på dem;-)
Ååå det var gøy og herlig!
Så deilige former og farger!!!
Har vært sammen med international presse hele dagen, og dumpet borti bla Amy fra Design Sponge!
Vi har vært mange spennende steder og endte kvelden på Operabaren med en "Silveröl".
www.designspongeonline.com
www.notedesignstudio.se
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar