tirsdag 15. februar 2011

In love with The Decorista!

jeg har malt stuen "white rose" flere ganger og det er veldig effektfult.
Resultatet er et deilig lys, leken -  og god atmosfære, men man blir sjeldent arrestert for å ha rosa stue;-)
Er det en ting jeg skal skaffe meg i vår er det den grønne puten i bakgrunnen!!!

heldiggriser som fant denne sofaen!

Jippi - for en fargekombinasjon!

Hmm - jeg har sånn feltseng i boden, den brukes som solseng  og ekstraseng,
men her ser jeg helt klart et nytt potensiale!

Nydelig miks av rustikke møbler,  glamorøs lampe og fine farger!

Pippi was here.
Lakserosa sammen med orange - aldri tenkt på, men det er jo helmaks;-)

Grønn svane.

hehe...min favorittmetode for sortering;-)
...og jeg har så vidt begynt å gå gjennom bloggen hennes.
Her er det trolig haugevis med deilig inspirasjon!
www.thedecorista.com
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar