mandag 11. oktober 2010

We could grow up together! ...in green surroundings;-)





Jeg er glad i grønt!
Det har jeg lagt merke til at denne karen også er!
Kwannam Chu er fotograf og driver bloggen http://wecouldgrowuptogether.blogspot.com.
Hva vet jeg om ham:
Han har flere par grønne sko.
Han har en grønn veske.
Han tar bilder av unge, vakre menn.
Han har ofte inslag av grønt i bildene og omgivelsene.

Det er det ikke mange som har.
Hvis det er en farge jeg har erfart at mennesker ikke liker - GRØNT.
Mamma liker ikke grønt.
Hvor for er det slik med denne fargen?
Grønt har alltid vært en av mine favorittfarger - i alle nyanser,

Racinggreen (kanskje favoritten)
Militærgrønt.
Grønn mann.
Eplegrønt.
Limegrønt.
Grønt lys.
Håpet er lysegrønt.
Grønt er skjønt;-)
...
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar