fredag 8. oktober 2010

Radio.

Den søte kattungen vår spiser ledninger.
Knasker ledninger.
Det begynte med at mobilladeren min ble bitt i tre deler.
Deretter var det en lader til og nå altså ledningen mellom ipoden og forsterkeren.
Det er krise! Vi får ikke hørt på Ipod!!!
Tidligere hadde vi en hvit Tivoliradio vi dro med oss over alt. Den var med på ferie til Skagen, til hytta på Skåtøy, ut på terrassen og inn på badet. Veldig praktisk og litt som en god omgjengelig venn;-)
En dag sluttet denne Tivoliradioen å virke - og det har ikke vært liv i den siden.
Nå har jeg gått i over et år og sagt at jeg ønsker meg ny radio - og jeg tror det må være en DAB.
Jeg vil helst ha to radioer faktisk - en til kjøkkenet og en til å ha oppe i 2.etasje.
Denne radioen er fin!
...bare synd den er laget i skai.
www.robertsradio.co.uk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar