fredag 15. oktober 2010

I LOVE Twitter og komposthaugen og all skytingen og de bølgende bevegelsene!

I dag har vi sett" Den hemmelige hagen" på det Norske teateret.
I LOVE TWITTER!!!
Og sangen pokerface fikk en helt ny betydnig for meg;-)
"Twitters" personlighet og tekst er helt fantasstisk - og plutselig kom jeg på hvor jeg lei meg jeg er for at jeg kun så Jungelboken på teateret én gang... der var nemlig samme skuespiller apekatt med like fantastisk tekst da også!
Twitter, Twitter, Twitter!
Ja - og så komposthaugen! Veldig kul scenografi og kostyme.
...og bevegelsene til personene i dataspillet - imponerende!
Angrer veldig på at vi ikke tok med guttene - de kunne fint tålt stykket.
Du som ikke har sett det skjønner vel ingenting, men vi får gå dit sammen en gang til!
Jeg likte spilldelen best. For meg var det helt nytt og imponerende tenkning!
www.detnorsketeatret.no
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar