onsdag 15. september 2010

Vera Larsen.

Eller Louis Vuitton.
I dag var jeg invitert til pressevisning i nydelige Vitenskaps Akademiet i Drammensveien.
Jeg har hatt et kjærlighetsforhold til Vera Larsen i flere år...men jeg tror det er på vei til å bli slutt:-(
Kjøpte min første veske i Geneve en gang på slutten av 90-tallet,  med unnskyldningen at det fint var plass til A4 blokk og bleier i den;-)
Jeg liker læret, jeg liker  den brune canvasen  og jeg liker formene. Jeg liker annonsene de har hatt med Leibowitz og Coppola.
JEG LIKER IKKE  AT" RIKINGEN" PÅ VG-TV HAR LV FRA TOPP TIL TÅ!
Jeg liker ikke at de pynter  med billig julepynt på pressevisningen.
LV skal være kvalitet og tradisjon og kulturell elite.
ikke tacky showoff greier på glamourmodeller!!!
hehe...
jaja...
C

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg. Jeg husker den berusende lykkefølelsen da jeg tilbragte min første natt med franske Louis. Han og jeg - alene på et hotellrom i London for maaange år siden. Louis var en dyr fyr, så jeg hadde spinket og spart av studiepengene. Nå er Louis for det meste slengt inn i et kott for glamouren er svunnen hen.

    SvarSlett