torsdag 2. september 2010

Botanisk have.

I dag har jeg vært i Botanisk have.
Jeg har villet ta en tur lenge - og i dag bød anledningen seg.
Ååå, jeg ble lykkelig når jeg kom dit...
Det er så fint der!
Palmehuset er nyoppusset, og føles klassiskt og kontinentalt.
Mange, vakre planter - og godt merket!
ja - untatt et sted...
...i dufthaven var det en rose uten navn...den skulle jeg gjerne visst navnet på!
(ikke fordi jeg trenger å vite navnene på alt, men jeg kunne godt tenkt meg akurat den rosen).
Jeg gleder meg til å dra dit igjen!
C

1 kommentar:

  1. Excellent weblog here! Additionally your website loads up
    fast! What host are you the use of? Can I get your associate hyperlink
    in your host? I wish my site loaded up as fast as yours lol

    Feel free to visit my blog post - 1986 mazda rx7 for sale

    SvarSlett