mandag 9. august 2010

Fant den!

Her, på denne mega lysestaken, legger vi alt forskjellig - litt viktig, rot.
Plaster.
Flexikort.
Småpenger.
Kleenex.
Håndkrem.
Notatbøker.
etc.
Det fyller seg opp!
Noen (;-) kom på den geniale ideen en gang ; å rydde denne lysestakens rot ned i arkivskuffen på bilde nr 2.
I ett døgn var det nydelig og ryddig på lysestakens skål...før den fylte seg opp igjen.
I en uke har jeg lett etter sykkelnøklene mine.
Jeg har en kjempefin sykkel.
I morgen vil jeg gjerne sykle til IKEA-katalog -lanseringen (jeg vil i hvert fall ikke kjøre;-), og jeg har lett og lett etter nøkkelen!
Lett gjennom alle veskene mine.
Lett i smykkeskrnet.
Lett i kommoden.
Ryddet skapet i gangen...
- så kom jeg på denne bortgjemte - og glemte arkivskuffen.
Der lå den.
Jeg sykler i morgen!
Gleder meg;-)
C

4 kommentarer:

  1. Tihi :o)
    Kjente meg veldig igjen der ;o)

    Må jo og få sei at nå har eg sett gjennom alle arbeidene og hjemmene du har stylet, og e imponert!!!

    Flinke du e :o)

    SvarSlett
  2. Hvor ligger buksene til mannen.....? ;-)
    Hi-hi..

    SvarSlett
  3. Æsj - jeg lovet ham at alle kun kom til å se på kammerstaken;-)
    C

    SvarSlett