mandag 12. juli 2010

jeg rødmer;-)

Hjertelig takk for oppmerksomheten Hana ;-)
I got this award from babyramen.blogspot.com - thank you!

With this award there comes a challenge.
1.link to the one you got it from
2.Tell 7 things about yourself
3.Give the award to 7 other bloggers

Syv ting om meg selv:
1. jeg er glad i å sove litt lenge om morgenen.
2. jeg elsker fuglesang i skumringen og på morgenkvisten (eller på vei hjem fra fest;-)
3. jeg hadde en farmor som elsket polkadotter.
4. jeg liker egget smilende til frokost, med meierismør på brødskiven(til å dyppe oppi).
5. jeg blir lett rørt til tårer.
6. jeg synes det er lettere å rydde hos andre enn hjemme hos meg selv.
7. jeg neier når jeg hilser på folk som er eldre enn meg...


Jeg sender gjerne denne oppmerksomheten til følgende:


2 kommentarer: