torsdag 24. juni 2010

Æsj og isj!


Midt oppe i alt annet har vi fått lekkasje i veggen bak dusjen...
Vi har verdens kuleste, mest gjennomførte 70-talls bad ( i hvert fall har jeg bestemt meg for at dette kan jeg klare å leve med i mange år;-)!
...og nå blir alt spolert.Snekker Andersen har hugget løs fliser og funnet ut at mdf platene bak flisene(!) er fuktig.
STØNN!
Mitt kjære bad blir aldri det samme igjen, og vi har ikke penger til nytt bad.
Løsningen kan bli det jeg frykter aller mest - et midlertidig (les: ca 10 år...) dusjkabinett.
Kan det bli stort værre?
I dag vasket jeg håret og føttene i håndvasken...kan holde på sånn litt...
Tror jeg går for en utedusj i mellomtiden.
En utedusj med forheng vel og merke...
...på asfalten;-)
www.bademiljo.no
www.seletti.com
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar