søndag 27. juni 2010

det skal vel pakkes...

...men det er jeg litt for trøtt til.
Jeg har lei tendens til å pakke alt for mye. For det kan jo bli regn, og stillongs må man alltid ha på hytta, jeg elsker å ha litt å variere med, regntøy og ullsokker, noe pent hvis vi får gjester, strandkjole, badetøy, glasshåndklær og et såpestykke, badehåndklær går det alltid masse av og et ekstra sett med sengetøy hvis noen overnatter.
 - for det skal jo se pent ut.
Selv om jeg er helt avslappet der nede. Jeg slapper best av når det er pent ("pent" det skal ikke være for pent - missforstå meg rett...) og ikke så mye å irritere seg over!
Stearinlys!
Ipod.
EN god bok (husk biblioteket i morgen tidlig).
Gave til min svigerinne.
Svømmevester og thermos.
www.toast.co.uk
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar