søndag 9. mai 2010

når det gjelder tusenfryd;

så er det denne varianten jeg liker best;-)
I dag har jeg vært hos en nydelig dame og hentet 10 vinballonger, hun hadde brukt dem til å lage vin i tidligere - jeg vil ha dem i hagen.
Glassballongene er alle litt forskjellige og har nydelige former og farger. De gjør seg godt i gruppe, og gjerne med kvister i noen av dem. Litt vann i bunnen fører til at det legger seg dråper av vann på insiden av hele ballongen - og det ser så fint ut! Damen jeg var hos ble lettet og glad over å bli kvitt vinballongene, jeg ble yr og glad over nye elementer til hagen - helt gratis;-)
Det er fint å kunne glede hverandre uten at det behøver å koste noe! Hun gav meg også små, små spirer av doble, rosa valmuer som hun gjerne ville dele gleden av, fordi de var så vakre... er det ikke fint!
I ettermiddag har jeg vasket glassballongene, og når jeg hadde fylt alle med vann, for deretter og velte alle over på siden for å helle vannet ut igjen, -  så kom det verdens vakreste klukkeorkester!
Alle ballongene klukket med forskjellig rytme og lyd.
Mye å glede seg over;-)
http://media.aftenposten.no
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar