lørdag 22. mai 2010

endelig på nett i Køben!

Etter flere dager i København uten nettilgang, er vi nå endelig på nett igjen (meget brun pub...)! Merkelig hvor desperat man kan bli...
Uansett - her jobbes og slites det, og vi opplever, og ser mye flott;-) og så er det så deilig vær!
Herlige sykler i alle regnbuens farger, og lure sykkelkonstruksjoner.
Asfalthagen min er jeg nå overbevist om at kommer til å bli fin - ja til og med hvis jeg bestemmer meg for hage opp over hele veggen;-)
Denne vedhyllen ble jeg og Trine enige om at var en veldig smart ide. Mon tro om man ikke kan bruke lagerreoler fra Clas Ohlson el.l.?
Altså - her går det unna Gunnar! I dag har vært dagen for bruktmarkeder og antikkbutikker. Vi gjorde selvfølgelig mange gode scoop;-) Mer om de senere.
Matbutikken rakk vi ikke før de stengte før pinsen, men her snakker vi om prioriteringer hele tiden - vi har noen sukkererter og kalde øl, så kvelden er sikret.
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar