onsdag 21. april 2010

I LOVE kjøkken!


Her er flere bilder av kjøkkenet vårt.
Vi tok bildene for over et år siden - og mye er forandret allerede, sånn er det med den saken...
...vi er fremdeles fornøyde!
Benken er ekstra høy og ekstra dyp - veldig bra tips!
( i hvert fall hvis kokken er over 1.75 og liker å ha ting stående fremme på benken)
Carraramarmor på benken.
Kjøkkenet er heltre og malt tilnærmet likt fargen på granittflisene. Knottene er i hvitt porselen.
Jeg elsker hvitt porselen!
Hvit porselens vask - så nydelig at jeg kjeler med den til stadighet;-)
Kranen er fra danske Toni (finnes også i messing - veldig fint!) , vi hadde den med oss fra forrige stedet vi bodde.
Den fine trebenken stod i snekkerboden da vi flyttet hit. Den er så fin - jeg vil ha den over alt!
I begynnelsen hadde vi den på terrassen som utekjøkken.
Jeg synes det er deilig at kjøkken ikke er for stive, for sterile - for mekaniske. Derfor orket jeg heller ikke overskap - en badehylle fra Ikea er foreløbig løsning.
Det kuleste er tapetet "Julian" fra Sandberg!
Ikke så værst.
Foto: Trine Thorsen
http://www.sandbergab.se
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar