mandag 22. mars 2010

tid for å så?

I fjor samlet jeg sammen endel frø som jeg gleder meg til å så, bl.a. fikk jeg noen fine valmuefrø av min kusine i Kristiansand - de frøene har jeg store forventninger til!
Da er bare spørsmålet - når kan man begynne å så inne?
Og hva er pirkling?
Heldigvis er det mye informasjon å finne på nett og biblioteket - bare å brett opp ermene og notere;-)
Hos Clas Ohlson fant jeg dette lille drivhuset som jeg tror kan være en fin overgang fra inne til ute.
Jeg forstår at dette er noe som krever trening, da det ikke gikk spesielt bra forrige året da jeg prøvde å sette de små plantene jeg hadde sådd ut...
Øvelse gjør mester
http://www.isabellasmith.com
C

1 kommentar:

  1. Åh, er det ikke herlig! Jeg plantet noe i krukkene mine i forrige uke, og håper de tåler eventuelt frost. Bor heldigvis på et sted hvor snøen er smeltet, men jeg er helt syk etter vår og sommer.

    SvarSlett