søndag 7. mars 2010

litt lykkeligere med ruter!

 
jeg har alltid elsket ruter! 
(også;-)
da jeg så dette bildet av piken med rutete skjørt kom jeg på forklekjolen jeg hadde som liten, og gardinene på Lønne hjemme hos Tone og Per.
Veldig fint!
Klar blått og hvitt.
Klar rødt og hvitt.
Du har sikkert sett det på en hytte i nærheten.
Nå har jeg jo gutter - så det må bli gardiner her i gården også...
på kjøkkenet har jeg sydd rosarutete kappe over vinduet
(som forøvrig matcher sengekappen på gjesterommet - kjøpt på Ellos! for mange år siden og føles herlig dallas-dolly )
guttene har grønne og hvite rutete laken,
og i løpet av sommeren blir det nok lyseblå ruter på gjesterommet.
det er så flott atte!
 
stoffene fant jeg på: www.stoffogstil.no
bildet fant jeg her:interiordivine.blogspot.com
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar