fredag 26. mars 2010

Jeg finner ikke påskeeggene!

Jeg har lett over alt - finner ikke påskeeggene...grrr!
For mange år siden kjøpte jeg et av disse metalleggene(sølvaktig) hos Summerbird i København, må si at jeg egentlig er ganske lei hele egget for nå selges de over alt her hjemme i Norge også. MEN uansett - det er søkk vekk! Inni dette egget lå også all påskepynten (ja - vi har ikke så mye påskepynt...) eggvarmere i gul filt med røde nebb og kyllinger av ulldusker;-)
Så - jeg har funnet frem et stoppeegg i tre (ala stoppesopp) og 20 små treegg fra Panduro - disse utgjør påskepynten sammen med to plastfigurer av den sjarmerende Petter Kanin.

OK det jeg egentlig vil frem til er at det er et Fabergéegg jeg vil ha.
- med nougat inni;-)
C
www.summerbird.com
www.pandurohobby.no
www.faberge.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar