onsdag 13. januar 2010

Kostbart å skulle bli hagegal...




Jeg har jo intensjonen å bli hagegal i løpet av våren og sommeren, og som estetiker er det viktig hvordan det meste ser ut - også hageredskaper og duppeditter... Her er endel ting som jeg nok kommer til å trenge;-) Høybed i rust - veldig fint til grønskakshagen. Nydelig vedkurv kan også brukes til løv. Fantastisk vakker tregreie til å lage små plantekar av gamle aviser (gjennbruk). Nyydelig pakke med blomsterfrø. En sånn pirkegreie og sånn stampegreie i vakkert eketre;-) Raker, spader og grev. Og så - endelig fant jeg ut hvordan man får helt runde busker! Man bruker buskklippeform! (den trenger jeg ikke det første året - phu!) Sånn til å plante rett med. Veldig, veldig fin kniv. Veldig veldig fin saks. Merkelapper i kobber så jeg ikke tar noen av plantene for ugress å være... Pilkurver. Plastbalje - denne har jeg faktisk ønsket meg tidligere også. Gummistøvler - lekre gummistøvler!
Ja - da er det bare hagen og plantene som mangler;-)
www.igroshage.no
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar