fredag 15. januar 2010

cooking for monkeys?


OK - her er litt å strekke seg etter, ihvertfall er det store muligheter for inspirasjon og forbedring... For et år siden var en av intensjonene mine for det nye året og lage bedre og variert mat. Jeg kan inrømme med en gang at jeg glemte skolematen. (eller fortrenger den...)
Guttene vil helst at maten skal være pakket inn i matpapir inni matboksen slik at den ikke farer rundt og alt blir blandet. Det ender som regel opp med to skiver slått sammen med skinke og ost i mellom. Vi kompanserer med masse frukt her hjemme - men det er klart det er på skolen man får vist frem matvanene... Oi - det ser dårlig ut! Kan jeg vedkjenne meg dette? Samtidig er jeg spent på hvordan matboksene ovenfor ser ut når de åpnes på skolen - grønnsakssuppe? (hehe)
Vi får se hva som finnes i skapet på mandags morgen, mandager er jo som kjent til for å starte et nytt og bedre liv;-) Heldigvis slipper vi niste i helgene. Jeg tror jeg satser på kafé til lunch.
www.cookingformonkeys.com
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar