mandag 14. desember 2009

HJELP - jeg mangler mange julegaver!


Denne spikermatten ville jeg gjerne hatt selv - da må den vel være fin å gi bort...? Kanskje til min mann.

kjempefint bålfat skal pappa få til å ha på hytta! (håper han ikke leser bloggen min før jul!)


denne vognen er veldig kul å ha veden liggende i inne ved peisen! Ellers er den kjekk til å dra alle mulige greier med;-) Jeg vil også ha en sånn!


Vi trenger en ordentilig jekk  - mannen min får denne, heldigvis er den rød og fin;-)


disse kan alle få - også meg selv.



He, he gave til mannen min igjen... sjelden man finner sorte toalettrullholdere...


det er kanskje teit å gi bort ei bøtte - men denne stålbøtten gjør vasken meget luksuriøs!

Sånn er det når det nærmer seg jul og det er mange ting som ikke er i orden... da ville det være fint å finne alt på et sted! Tror min nødløsning i år kan bli www.clasohlson.no
he,he - ikke akkurat hva jeg ville anbefalt ellers;-)
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar