mandag 15. november 2010

Aprikoser og andre linser.

jeg har fått låne denne boken - og den koser jeg meg virkelig med!
Den har fantastisk vakre og rike historeier om en barndom i (for meg) eksotiske land, men mange, deilige matopplevelser!
Boken består av historien og oppskrifter!
Det herlige med denne boken er at jeg kan se, at eieren (av boken altså) har studert den flittig...
...flere sider er løse, arkene er bulkete og den er lett å åpne.
Er det ikke deilig når bøker blir brukt og lest?
- og så dufter de så nydelig!
Heldigvis er jeg ikke helt ferdig med den ennå - dessuten tror jeg kanskje at den må leses minst to ganger;-)
C
ps jeg anbefaler å lese denne boken med en skål nøtter, og en notatbok ved siden av.

1 kommentar:

  1. Så hyggelig at boken falt i smak, fru Polkadot. Oppfølgeren ligger her og venter på deg!

    SvarSlett