torsdag 12. august 2010

Strand Restaurant!

Jeg snoket litt på Strand Restaurant her om dagen (v Stabekk i Bærum), da jeg hadde hørt at de pusset opp...;-)
Bygningen, som tidligere var falmet rød, var nå malt gråsvart og innredet i grå -sorte -beige farger med en "touch of france" i interiøret (litt ala United Bakeries). Ikke veldig spennende, men sånn litt snobbete som det gjerne skal være nå ;-) Her blir uterestaurant, innerestaurant og bakeri. Det blir sikkert fint (nydelige gulv!) - skulle gjerne giftet meg der;-)
MEN - DET ER MATEN JEG GJERNE VIL SI NOE OM:
nam!
Det var ikke mye mat å velge i foreløbig, men jeg valgte grønnsakstallerken (eller noe i den duren...). Maten var enkel - men hadde fantastiske smaker!
(blir nesten flau når jeg sier det - men jeg tror de har økologisk mat;-)
Min sønn valgte dagens bakværk; skillingsbolle. Den ble servert etter tre kvarter, men smakte himmelsk!
Formen var kule-rund og inni var det aprikossyltetøy.
Jeg fikk ikke smake, men jeg tvang meg til å sleike av tallerkenen!
Syltetøyet var hjemmelaget, inneholdt trolig også vanilje og sitron(?) i tillegg til sukker.
Jeg håper de kommer til å selge syltetøyet i bakeriet!
Lykke til! Jeg gleder meg til å spise der igjen - kanskje jeg skal sykle dit en tur med gutta...
www.strandrestaurant.no
C

2 kommentarer:

  1. "Viktig melding"!:

    Eg invitere te BLOGGTREFF (på kort varsel)! ;o)

    Hadde vore sååå gøy om me kunne fått te å treffast!!!

    Spre budskapet :o)

    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/bloggtreff-pa-kort-varsel.html


    Mmmm, såg godt ut forresten :o)

    SvarSlett
  2. God idé, men;
    Alt for kort varsel!
    C

    SvarSlett