onsdag 26. august 2009

Jeg vill ha skinn!!!!!





k

Jeg bare EEEEllllsker naturgarvet skinn! Har allerede noen vesker, en bag, en sekk, belter og div sko - MEN det er som om det aldri kan bli nok...
Slikt skinn symboliserer ekthet og kvalitet for meg, og jeg vet at finishen bare blir vakrere og vakrere. Her fant jeg en del produkter på www.swedishhasbeens.com som var fine. Jeg ville gjerne hatt helt vanlige, klassiske tresko - men det hadde de ikke...
Min drømmestol er Spanskestolen til Børge Mogensen fra Fredericia www.fredericia.com. Den skal være i naturgarvet kjærnelæder og sæbevasket eg... JAktstolen er om mulig ennå vakrere men den er for lav... med min lange kropp får jeg allerede problemer med å komme opp av den...
Hvor var jeg - jo altså i Spanskestolen skal jeg sitte med kaffekoppen på armlenet og dingle med bena over det andre armlenet. Perfekt! Jeg oppdaget denne min store kjærlighet da jeg jobbet hos Robert Tandberg i studietiden - der fikk jeg prentet inn heltre, fingertapper, naturgarvet skinn etc. Jeg ble frelst!
C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar