mandag 24. august 2009

Dette vil jeg gjerne ha muligheten til å kjøpe i Norge!






jeg går gjennom alle brosjyrene jeg tok med meg hjem fra messen i Herning. Her er noen produkter jeg gjerne skulle hatt tilgang til her hjemme! Utelampen kunne vært kul på huset vårt, og det deilige er at den finnes i mange farger! Skipssekken er stor og solid ,og perfekt til alt sengetøy og håndklær når vi reiser på hytta! Kjelken har vakre bånd, men jeg vil nok være litt redd for å kjøre den i korketrekkeren... Teltet er vakkert hengende ned fra et tre som skjulested eller som rom til utedusjen;-) Knall gul gyngestol på verandaen med en deilig nattskjorte og god bok...! Nattskjorten ville jeg forresten brukt til hverdags også - sammen med smale jeans.
www.eleanorhome.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar