torsdag 4. juni 2009

skoletid...





min yngste sønn har hatt sin første skoledag ... merkelig! Utfordringen er å finne en sekk som er lekker, kuul og som sitter godt på ryggen. Jeg er stadig på jakt etter den perfekte skinnsekken, men den ser ut til å ha forsvunnet for en periode... Noen bør absolutt se til å inn noen for salg i Norge igjen for nå er det midt i blinken! Naturlig materiale og blir penere og penere ved bruk. En venninne av meg hadde en vakker en som i sin tid var kjøpt hos Bentestova i Oslo - den var i geiteskinn og laget i Sveits. Da jeg endelig hadde bestemt meg for å kjøpe den var det slutt... fabrikken får ikke tak i mer skinn. TYPISK!!!! Skinnpenal får man kjøpt hos Plan Norge sin nettbutikk. Tegneblyantene skal være tykke og ha alle regnbuens farger. da kan ordentlig skolestart komme;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar